söndag 10 februari 2013

My trip with Bui!

Hej! Idag så har jag bara emmm, för det mesta bara spelat The Sims 3. Men jag åkte FAKTISKT till ett tempel och chillade o sånt jao. Men eheh... Ja, när jag skulle gå hem fick jag en frukt av munken. Bui, heter frukten på vietnamesiska (Jag kan inte namnet på frukten på svenska). Det tog sjukt långt tid för mig att hitta det svenska namnet på frukten, jag sökte på Bui på Google men det kom emm typ bara upp bilder på en tjej
Anyway, när jag skulle hem with my new friend Bui, tog jag sjuan hem. Men sedan så kom jag på att jag tog fel buss... Så jag hamnade någonstans mot... Nä, seriöst jag vet faktiskt inte var jag hamnade. Sedan tog jag den RÄTTA sjuan till Gustav Adolfs Torg. När jag kom fram till Torget bestämde jag mig för att gå in i en affär och bara titta lite. Och så slutade allt shoppande med att min plånbok var typ tom. Så jag tog ettan hem.
Det är en sjukt stor citrus frukt.
Alla bara glodde på mig och Bui... (Ah, jag hittade namnet. Frukten heter Pompelmus)

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHHA POMPELMUS SKIT ROLIGT NAMN SVÄR <333 //Tatti

    SvaraRadera