onsdag 24 oktober 2012

OH YEAAAHHH :)

Japp, nu är jag tillbaka, singel och het B).
Gjorde precis slut med KB... Sa jag att vi blev tsm innan? Ah, ni har inte missat nåt ;) Vi gjorde ändå typ inget.. :P

16:29
Jag snackade lite med Tilde&Wilma idag, när vi kramades, haha :) Och ja

IGNORERA DET!!!

SKICKADE FEL!!! XD

Jag snackade lite med Tilde&Wilma idag, när vi kramades, haha :) Och ja... (Skickade inte fel xD) Emm, jag vet att detta är skit taskigt av mig, eftersom det är mitt fel, men det är helt awkward varje gång vi träffar varandra. Kan vi inte typ, göra slut? :/ Kan vi inte bara göra slut och bara lära känna varandra först? :)...

Jopp, så nu e jag singel! Aw, yeah :)
Men fy fan vad skämmig jag är.. O_o Nej!!!

Förlåt att jag inte sa det "face-to-face" (Som Tilde brukar säga)... Jag kan vara EXTREMT blyg ibland :)

Nu skickade jag nåt dumt igen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar