fredag 21 september 2012

3 saker ni kanske har missat?

HEJ.. HEHEHEEE jag har typ inte skrivit på flera veckor (känns det som, typ) Och detta har ni (kanske) missat:

1.KB och jag gick ut med Anna i min klass, jag och KB gungade på en sån där stor gunggrej. Och KB typ, vad säger man.. han typ omfamnade mig.. :D :D Säger man så?

När jag och KB skulle krama hejdå så vände KB på sitt huvud, mot mitt typ ansikte för att pussa mig.. Men jag vände på mitt huvud och ba:
-EHEHEHE... HE... he..

2.En ny (Okej, han har typ varit här i några veckor nu) kille har börjat i vår skola, han går i min parallell klass. Och jag känner typ inte honom, men han går fram till mig och ba:
-Tjo brushan! *Klickar med handen*

Och idag så kramade han mig 3 ggr (På två minuter typ hej-kram, hejdå-kram och hejdådå-kram).. Och jag är ju tsm med KB, men det är ju inget mellan mig och den nya fula killen. (Han har kondomer i sin plånbok o.o) Juste.. HAHAHAHAH han hade på sig en leopard printad scarf på idrotten en gång! xD

Efter det så sa pratade jag och Tilde om det så alla hörde HAHA, men det gjorde ju inget.. Mn jag åg ansiktsuttrycket i KBs face ba:
-Jag är besviken på dej..
HAHA men nä.. Och Elias (en kille i min klass) lärde mig ett skit bra trick, om den nya killer bara nämner ordet typ.. sex xD så ska jag ba räcka upp långfingret och ba:
- BAZINGA!!!
Nää, så skulle jag inte säga men det var väl något liknande.

3. KB fyllde år idag.. Och jag gav honom nutella! <3 Han blev ganska förvånad och gav mig en kram HIHI :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar