lördag 17 november 2012

Bilder; The Sims 3 Årstider!

Jag gjorde en ny sim (person) eftersom, jag har helt glömt bort vad jag höll på med i den andra familjen!
Om jag minns rätt så var han en player som skaffade jätte många barn och sedan brände upp dom... Bild:



Så jag gjorde flera olika simmar (personer) men jag blev inte nöjd med dom!

Men till slut blev det Kathin Jensen:
Och hon bor i Ryderoak... Ja, jag kom inte på något bättre namn..

Japp här bor hon!
När det började snöa så skrek jag.. HALLELULJAH!! IT'S SNOWING!!
Sovrummet:
Vardagsrummet:
Usch, jag hatar verkligen köket:
No, wait.. I LOVE IT!!! Slush maskin!
(Hoppas att ni har fått lite inspiration nu xD)

Och här är en jätte superfin bild på en Zombie.. :)
HALLOWEEN!! (Spökensdag på Sims)
Kathin friade nyligen efter Halloween...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar