tisdag 13 november 2012

Lite manga+anime tips!

Jag läser mer och mer manga nu för tiden... Nä, jag kan inte sluta! Mina favorit serier Kaichou wa Maid-sama! och Skip Beat! är slut! Men jag läser mangan! Ett nytt kapitel varje vecka.

Men jag kunde inte vänta en HEL månad! Så jag började läsa;

Dengeki Daisy; Terus bror dog en regnig eftermiddag. Han visste att Teru inte kunde klara sig ensam. Så Teru fick en mobil, med bara en kontakt, DAISY. Terus bror sa att DAISY skulle skydda henne från faror. Många var ute efter Teru, eftersom hennes bror var ett dator-geni som hade uppfunnit något slags virus...

L-DK; Aoi, hatar den så kallade prinsen i skolan, efter att han inte kunde acceptera hennes bästis känslor. Men den här "prinsen" flyttar in i lägenheten bredvid Aois. Och han verkar inte vara så dålig...

Åh... Nu orkar jag inte skriva mer! ;) Men kommentera gärna om ni letar efter en manga som ni vill läsa! (Manga kan man läsa här)

Juste! Det har kommit ut en ny, jätte bra anime! Tonari no Kaibutsu-kun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar