fredag 7 december 2012

"Familjen Normal"

Jag gjorde en sån där lite halv konstig familj...
Detta är Pricka... JA, det är hennes namn. Hon e ju ba så AWESOME xD
Det började med att familjen var normal... Men en regning dag fick (Glömt hennes namn så jag kommer på med något nytt nu) Anna ett barn.. Pricka.
Och då fick Anna en medelålders-kris... Och hon förändrades helt!
Från detta...
Till detta!
Hon fick flera olika barn, alla var helt olika. Från Players till Emos!
Jag har ingen bild på playern men han blev sjukt snygg.

Och playern utökade familjen, de är omkring trettio nu. Och Anna dog...
Så de är väl 29 nu!
När jag flyttade så hade jag inte råd med sängar så jag köpte sovsäckar till alla och gjorde så att de sov över hos kompisar och så. Playern hade inte några problem med det!
Och de har flyttat till ett större hus, made by me MOHAHA.

2 kommentarer: