måndag 10 december 2012

Presenter~

Tänk att det snart är Jul!! Och det är snart jullov också... Jag har bara köpt presenter till min stora syster och min mamma! Ett prylpaket till min storasyster (The Sims 3 Sötsaker spel-grejen med Katy Perry) + örhängen från TGR som var SUPER SNYGGA + karameller.
TGR är nog min favorit affär EVER...!!
Och till min mamma köpte jag en bok, jag har ingen aning vad jag köpte, jag bad bara personen i kassan att välja en bok som passar lärare vid femtio års åldern, typ så "Surprise Me". Och så köpte jag filmen Niceville (The Help, som den heter i Amerika), jag gav henne boken förra året och hon älskade den!
Emma Stone är med i den filmen! (Jätte snygg bild jag hittade HÖHÖH)

1 kommentar:

  1. Åh jag älskar Emma Stone!!! Hon var med i easy a! (Super snygg bild btw!)

    SvaraRadera