torsdag 14 juli 2011

He Heeej :D

Hej, nu är jag äntligen tbx! Igår var det premiär för Harry Potter och Dödsrelikerna del 2, sista Harry Potter filmen! Nu har jag skickat iväg min syster för att titta på filmen... Det är ju meningen att jag ska skriva om filmer o... Ja, nu skrev jag om en film "Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay"... Jag har inte sett en film denna veckan utan jag har spelat på datorn UTAN internet! UTAN internet!!! Tänk er... Hemskt....... Rayman M jätte gammal, men det är kul, fast....... Nä det var inget... Jag är rätt ny här på blogger så asså jag har faktist tröttnat att skriva om filmer, t.ex Trassels fakta var JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE lång... Okej jag kanske överdriver när jag skriver allt detta men... Och imorgon ska jag tbx till min sommarstuga ja jag vet att det är liiite onödigt att köra hit o dit men INTERNET <3. Randoma ordet för idag: tejp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar