fredag 2 mars 2012

Tillbaka! :)




Hej! Nu är jag äntligen tillbaka :), jag har inte varit inne på bloggen på JÄTTEE länge men anledningen till det var att jag glömde vilken e.post adress jag använde HAHAH :)! Saker som jag inte hann göra innan jag blev tonåring (Gör detta innan du blir tonåring, om du inte är äldre än 13 kanske du får ett mindre straff? Hehe):
- Lägga en halvsmält chocklad på toalettstolsaken?
eller kanske... Nä, det är allt jag har xD

Från och med idag tänker jag inte radera en endaste bokstav på bloggen! BARA på bloggen. Tänk på de stackars bokstäverna som raderas.. Och kommer tillbaka senare...
Men usch.. Det känns som om jag snackar med mig själv nu! När jag skriver så säger jag orden.. HJÄLP MIG! JAG ÄR GALEN!! Det blev kanske lite väl torrt där -.- ...

           
                                
        Hejdå <3                                           //MeKiChiChiFu MeKaChiFu MeKaMeiKaKiKi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar