tisdag 12 juni 2012

Badade!

Hej! Idag kom jag hem klockan två eftersom vi (vår klass) badade på Ribban i Malmö, nästan alla trodde att det skulle regna men tog ändå med sig badkläder. Men jag visste inte alls om att det skulle regna idag.. :) Men aja, jag klarade mig med mina shorts!

Lägger ut några randoma bilder, det är så tråkigt utan bilder! :D

Just nu sitter jag och andas..... Haha nä men joo! Igår så skulle jag testa en ny skola, eftersom den skolan som jag går på nu lär jag mig inget. Jag har lärt mig EXAKT ingenting :) Okej kanske lite om Frihetstiden på So:n..

Jag och Michi :) ..

Dom verkar snälla på den skolan :P Men jag är inte säker om jag kan komma in än, eftersom jag bor en bit ifrån den skolan.. Juste... När läraren presenterade mig så såg jag direkt en kille i klassen som heter Kevin (mitt ex..).

Ja, här är vi igen. Fast lite äldre.. =)

Asså vi va ihop men det var typ inget speciellt, vi snackade inte ens. Så jag gjorde slut :P :P :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar