onsdag 13 juni 2012

The Sims 3 Övernaturligt!

HEEJ!!! Idag var det den sista skoldagen, och jag är typ jätte glad för att på Lördag ska jag åka till Amerika.. :D Jag vet dock inte vart... Men ändå, YAAY!! Okej, ärligt talat så är jag mest glad för att jag just har fått reda på att det ska komma ut ett Expansion Pack som heter The Sims 3 Spellbound.. The Sims Supernatrual! (The Sims 3 Spellbound är falsk)





Man kan vara en Fairy ~ ~ ~
That's all motivation I need to buy it! :)
_____________________________
Oh God... MERMAIDS!!

Så glad jag blev.. :( Men det borde verkligen finnas..
Tack Shasa för att du rättade! :)

2 kommentarer:

  1. Sorry, men den är falsk. Men det kommer ett anat spel som låter kul den heter "The Sims 3 Övernaturligt" på engelska heter den"The Sims 3 Supernatural". Kolla på trailern du kommer säkert att gilla det.
    PS: Mitt namn är Shasa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Shasa :P Ahah, först så skrev jag Supernatrual men så såg jag en bild på facebook och det stod "Spellbound" och så ändrade jag det :)

      Och sen när jag kom på att det var fel så kunde jag inte hitta inlägget :S
      PS! Mitt namn är Katy ;)

      Radera