måndag 4 juni 2012

Lyxig Måndag?

Hej! Idag på skolan så tittade vi på 3 filmer HAHA! Tin Tin, The boy with the striped Pyjamas (JÄTTE BRA!) och This Means War. Jag har redan sett This Means War och Tin Tin på bio! Rätt så bra filmer :) Såg This Means War med Robin (f.d klasskamrat).

Tin Tin såg vi på Engelskan, The Boyegftrla långt namn på en film filmen såg vi på SOn och This Means War var typ en "reward" för att vi hade en pjäs innan och tjänade ihop typ, 400 kr. Men asså 5 personer fick dela på en JÄÄÄÄTTEE liten skål.. Så man fick typ 5 godisbitar var :P

Imorse fick jag reda på att Leona hade blivit knuffad mot något hårt och att hon sen åkte in i akuten. Så jag skippade mentorstiden (Så skönt att slippa det!) och stack ut och köpte jätte dyra blommor!


Så såg inte min bukett ut, men det var rosor i alla fall!
Dom var inte dyra, men det var typ bara några blommor för 30 kr!

Dags att spela Sims!

 Ciras nya hobby!
 Juste, jag flyttade till en tom tomt och så byggde jag mitt egna hus! Ser ni poolen..
 So, vad tycks?
 Cira har nu blivit en tonåring och vill inte ha ett princess rum sååå..
 Inspiration till The Sims rum 8D
 Rätt så söt nu då när hon är liten men nu är hon en tonåring...
HAHA!! Det där var en fet paparazzi innan men jag fuskade lite så han blev snygg :)
Jag var tvungen att göra samma sak med Cira som försöker härma hennes mamma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar