onsdag 8 augusti 2012

Mer om Rosella!

Yay! Har spelat Sims hela dan idag.. Ehehe, so prepare yourself!! PICTURESTORM!!

Jag spelar fortfarande med my favorite sim Rosella! (Min favorit just nu i alla fall!)
Yay! En liten foto-video-sak om att Rosella höll på att ge upp att bli en trollkvinna-sak.
 Men nä.. Hon gav inte upp! Men hon skaffade en ny hobby!
Yes, kiss-everybody-you-can-see-right-now-game.
Och så blev hon en vampyr :)
Vampyr hud OwO
Och sen tyckte jag att det var dags för en man i hushållet!
 Yay!
 Men hon fortsatte med sin hobby såklart! Men lite mer diskret..
 Och så började skandaler läcka ut :) Som ni kan se så tar paparazzin några bilder där ahah..
Och han fick reda på det så jag var ju tvungen att döda honom...
Men Rosella hittade en ny favorit snabbt!
 Men han drack hon bara blod av, så ja.. Inget speciellt egentligen.
 Och sen så skaffade hon en butler!
This is what butlers on The Sims 3 are for!
Jag la ut henne på The Sims 3 Exchange men det gick inte... Ja, alltså la jag inte ut henne på The Exchange :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar