onsdag 29 augusti 2012

Svar på era frågor :)

Wii, fler frågor! Jag älskar frågor och sånt! Jag tänker svara på era frågor tills det nya Sims spelet kommer ut! (The Sims 3 Övernaturligt) Jag tror att den kommer ut den 8 September :)

Jag var ju bara tvungen att visa denna bilden! Så gulligt!
Selma
Har du någonsin varit ihop med en kille som du inte gillat?

Joo.. Alltså det har jag faktiskt, på en fest i när jag gick i femman så sa en kille att han hade gillat mig ända sen trean och att han ville bli ihop med mig.. Och då kunde man ju bara inte säga nej, det vore ju så synd!

Men vi gick inte på några dejter eller nåt sådant, vi bara smsade med varandra. Och det tyckte jag var för lite så jag gjorde slut några dagar efter.. Så taskig jag är.... :)

Och så har det ju hänt att fler killar har frågat chans på mig och så (Så mycket jag skryter, haha!) var vi typ bara ihop i några minuter. Men dom var ju players, så det gjorde väl inget..


Hanna
VARFÖR HAR ROSELLA INTE KOMMIT UT PÅ THE EXCHANGE NOO :( ÄLSKADE ROSELLA!! :D


Joo, alltså om jag minns rätt så skrev jag att Rosella inte kunde upload på the exchange för någon konstig anledning, så det gick alltså inte. Sorry!


EXTRA!! :D
1346179951817654_large
Jag vet inte om det här ser gott ut? ..
Källa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar