tisdag 28 augusti 2012

Svar på Klaras fråga :)

Hej hej! Jag fick en fråga precis..

Klara
-Jagf vet att detta kanske är en rätt så random kommentar.. Men haru hål i öronen ?? ^^

Jätte gulliga smycken och mycket mera här!
 

Ja, det har jag faktiskt! Jag skaffade hål i öronen i Söndags, perfekt timing liksom ;)
När jag skaffade mina hål i öronen så sved det ett tag, det gjorde inte ont men det sved jätte mycket och det kändes som om mina öron brann! .. Typ, nej xD

 

Jag fick ett par örhängen (Alltså bara två då, men ni fattar väl..) och jag ska ha dom i öronen i 6 veckor! Efter dom 6 veckorna så kan jag byta örhängen. Eftersom jag får typ inte ta av mig mina örhängen just nu, eftersom om jag gör det så täpps ju hålen!

  

Men ja, man ska helst ha sina örhängen på sig hela året! Och så ska man ju tvätta/rengöra sina hål varje kväll :P

3 kommentarer:

  1. Ohh, gud vad söta örhängen!!
    Älskar din blogg! ^^
    MVH Elsa

    SvaraRadera
  2. NEJ GUD VAD SÖTA PIGELIN ÖRHÄNGEN!!!!
    Älskar också din blogg :D
    (Selma från Uppsala)

    SvaraRadera
  3. Jag har oxå en fråga c:
    VARFÖR HAR ROSELLA INTE KOMMIT UT PÅ THE EXCHANGE NOO :( :( :( ÄLSKADE ROSELLA!! :D

    SvaraRadera