torsdag 16 augusti 2012

USA!!

Nu har det snart gått en hel månad sedan jag var i USA. Och jag har inte skrivit eller visat er något! Igår så bläddrade jag lite bland bilderna och hittade en favorit bild från resan..
Big Gay Ice Cream Shop! (NYC)
Deras glass var supergod! (Klicka här för deras hemsida, fast... Ni måste inte.. PLEASE STAY HERE!!)

Och jag har ju inte ens visat jag jag köpte/fick i USA!!

Snygga Solglasögon B)
Yummy Donuts from Dunkin' Donuts!





En mask från Ellis Island (New York)

Nyckelskal!! <3

Och så fick jag en stickad mössa! :3
som mammas kompis hade köpt xD

Och M&M hörlurar! :)
Juste, hihi. Jag minns att när jag var liten trodde jag att artisten eminem  var  en  M&M, så när de i skolan pratade om eminem så.. Ja, that's all I remember! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar