fredag 13 juli 2012

Anicha Theraine

Hej! Kameran ligger fortfarande längst ner i väskan och jag orkar inte hämta den.. Ja, jag är lite lat av mig, hehe.. Men jag orkade spela lite Sims igår! Efter jag hängde med min granne :)

Jag tröttnade på Mirjam Octbre (Min förra Sims gubbe) och bestämde mig för att göra en ny, Anicha Theraine.. Jag kom inte på något bättre, jag blev inspirerad av Foki (Eftersom hennes riktiga namn är Anicha, om jag minns rätt) och Sydsvenskan.. (Det stod nåt med terräng i tidningen, haha)
Mirjam Octobre
Så här såg hon ut från allra början
Här gifter hon sig (:
 Här bodde hon.. Ja, men hon flyttade väldigt ofta så här är EN av hennes hus.
Byggde det huset! Hehee :D

Först när jag gjorde Anicha så gjorde jag henne till en Galen Festprisse, men nää. Alla mina andra gubbar har varit värsta playboy. Så jag gjorde henne Mild och typ Trevlig istället!

Så såg hon ut först
och sen så :)   Detta är hennes finkläder.

Hon jobbar som en barnvakt och.... Japp, that's it! :)
Anicha's egnskaper:

Vänlig
Fostrande
Blyg
Tursam
Geni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar