onsdag 11 juli 2012

Borta bra, men Hemma bäst!

HEEEJJ!!! Ja, nu är jag äntligen tillbaka! Jag har så mycket att berätta skriva om! Tyvärr vet jag inte var kameran är (typ längst ner i väskan kanske?) så jag kan inte visa några bilder än. MEN jag kan ju i alla fall skriva vad jag har köpt och var jag har varit!

Jag har köpt:
1 rosa kimono
1 par M&M hörlurar
1 glittrigt nagellack
1 . . .

Haha, jag är så himla typ, glad så jag minns inte vad jag har köpt längre... (Lite cheesy kanske?)

När jag kom från flygplatsen så såg jag att det ösregnade (Då var jag i Danmark) och asså.. Jag ÄLSKAR ärligt talat ösregn! Men sen kom jag på att jag hade på mig mina Rosa/Blå-Prickiga Flip-Flops... Men just när jag gick ut ur flygplatsen så slutade det regna..

Det kanske var lite onödigt att jag skrev det, men man fick en sån Välkommen-hem känsla! Eftersom PRECIS när jag kom hem och tittade ut genom fönstret 
så regnade det igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar