söndag 15 juli 2012

Förlåt för mina sena replies! (kommentarerna)

Hej! Jag såg precis att det var några som hade kommenterat.. Och förlåt att jag var lite sen! Jag brukar inte kolla min e-mail och sånt... Hehe :s Men.. Jag tror att jag blir tvungen att ta bort fiskarna och sätta dit en sån.. Kommentar sak istället :(

Juste.... Jag har ju inte berättat om hur det var i USA! Men jag orkar inte.. HAHA jag sov ju mest av tiden ;)
Bilder:

 DISNEYLAND <3 (Det kostade typ 87$ att komma in :S)



Här är en bild när jag var i Hitta Nemo Ubåten! :D (Vi var ju såklart bara i en pool, men det var coolt! Det var 3D i vatten :D)
 Min mask! Yee
 Ekorrarna är så himla söta.. Hihi..
 Ugh.. Deras övergångslampor var jätte jobbiga! Ni förstår om ni flyger till New York..
 Woaww de finns på riktigt! :D
 Mina nya solglasögon.. Swagggyyyy haha
 Fiskmåsarna var JÄTTE STORA i San Fransisco! (Om ni åker
 San Jose!

 Gott gott!

 Min nyckel :D
 Åt Donuts på Dunkin' Donuts!
 Smakade små bläckfiskar.. Blää
 .. -.-
Jag lägger in fler bilder senare! Vi ses! :D (Och bilden på tårtan som jag gjorde till min storasyster)

1 kommentar:

  1. Vad kul! Nu vill jag verkligen åka till San Fransisco.

    SvaraRadera