lördag 14 juli 2012

Min stora syster fyller år!

Hej! Idag fyller min stora syster år! :P
Så ja, hon har redan fått sin present så jag kan ju skriva vad hon har fått!:

The Sims 3 Sovrum och Badrum (Pryl paket)
The Sims 3 Stadsliv (Pryl Paket)
The Sims 3 Utomhus lyx (Pryl Paket)
Darth Vader Docka
Och en annan sak som jag inte vet hur man stavar :)


Fast asså.. Min syster spelar inte Sims längre, men hon samlar på dom. Och då blir det ju WIN WIN!! :D JAG KÖPER DOM (min pappa betalade.. Fast det kostade bara 200kr!) TILL MIN STORASYSTER I PRESENT (och ja, jag betalar inte) OCH SPELAR MOHAHAHA!!

Nu ska jag baka en liten kaka till min storasyster :)
Jag ska ta en bild på den senare och visa den till er! Det ska vara en choklad tårta eller kaka, för att då ser man inte att den är bränd FTW! (FTW=For The Win)

Lite bilder från The Sims (Min nya familj)

Anicha har fått ett barn med en random kille som redan är gift med någon så.. Ja, skit kul :D (Det är hennes jobbkläder :D)

 Juste man kan ju ladda ner henne på The Sims hemsidan! (Länk!)
Uhm.. Hon födde en son, men jag ville ha en dotter så jag fuskade lite så hon blev en tjej.. Och blond..
Nu är hon en ungdom och she's ready to become a star! (hennes dröm)
Juste, haha på hennes födelsedag så brann hennes tårta upp :D
Och när hon växte upp så såg hon ut såhär..... HAHAHA
Visste ni att We Are Young - Fun finns med på The Sims? :)
Ännu en bild på Anichas dotter.. Ja, alltså Cornelia! :)
Hennes pojkvän:
 Haha,men ärligt talat skrivet :) Fast jag gav honom en tiny liten makover.. :D
Okej, NU ska jag baka! Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar