söndag 15 juli 2012

Problem med mitt Sims :(

Hej......................................................................
(Om ni inte har läst mina äldre inlägg så kanske ni inte fattar..)

ANICHA DOG NÄR HON SKULLE LAGA TEVEN OCH HENNES DOTTER GIFTE JAG BORT TILL EN GAMMAL RIK GUBBE NOOOOOOOOO!!


Min fina Anicha jag hade ju stora planer för henne.. Han var ju en barnvakt och älskade barn.. Men sen skulle hon börja hata barn eftersom... Jag vet inte, jag har inte kommit så långt än! Och sen skulle hon bli ond och ta barnens godis och sen skulle jag gjort ett litet växthus med en sak som kan brinna och ta bort dörren när barnen är inne :) Och sen dör barnen!

And Anicha lives happily ever after.. Nej vänta.. Hon ville ju bli en doktor också!
DAN DAN DAAANN To be continued.

Men det är väl lika bra, mitt Sims  min och min stora systers Sims började ändå få lite problem med Anicha.. Jag tror att det är något som jag har laddat ner till Simset som inte är snäll mot min Anicha.. För att ni vet väl att man kan ladda ner hår och myyycket mer på thesimsresource.com?

Efter att Cornelia (Anichas dotter) blev ihop med killen med de stora öronen så stängdes Sims av :( Och jag hann inte spara.. Men jag fick en bättre idé då! .. Hehe:

En rik gammal gubbe som snart dör är väl bättre än honom?:
 Jag made en liten plastic operation med honom ju....
De verkade gilla varandra så mycket men.. Det låter ju bättre med en rik gammal gubbe!
Juste, när Cornelia tog studenten så var den en demonstration pågång.. Och det där är hans pappa. CURSE HIM FOR HATING UNICORNS!! Så nu är de inte vänner längre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar