lördag 1 september 2012

Vem är jag?

Hej hej! Jag har fått en fråga på mina gamla inlägg..

Anonym
Vem är du egentligen?? xD Du är så sjukt rolig!
Tack jag vet. Nää, jag bara skoja ;D

Ja, jag heter faktiskt Emma.. Inte Katy..... Inte Kitty eller Kawaii heller. Anledningen varför jag döpte min blogg till kitty-katy-kawaii var att jag inte ville att mina kompisar skulle komma ihåg namnet på min blogg.. Eftersom jag bestämde mig att när jag får 3000 views så ska jag säga vem jag är.. Och att jag skulle börja skriva dagbok i min blogg..

Lite konstigt av mig, jag vet o_o.. kanske..
Men ja, jag ska i alla fall börja med den där dagboks saken lite senare idag.

Så, mitt namn är Emma och jag bor i Malmö, Sverige. Och jag är 13 år och går i sjuan på Slottstadens skola. KEKEKEKE.. Jag ska lägga ut några bilder också.. :) Och så ska jag ändra stilen på min blogg, lite mer moget-tema eller nåt HAHA.

Och tack till alla er som följer mig, j*vla stalkers <3
Nu har jag 3000 views, I LÖV YOU! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar