lördag 8 september 2012

FESTEN HOS ANNA

HEJ.... UMM... IGÅR (I FREDAGS) EFTER SKOLAN SÅ KOM KB FRAM TILL MIG O BA:
KB- Hej..
Emma- Hej.
KB- Umm.. Jag vet inte hur jag ska säga detta.. Vill du bli tillsammans med mig?
Emma- Umm.. Visst......
KB- Är det ett ja? ..
Emma- Mm..
KB- *lutar sig ner för att krama mig*

NEJ VAD GULLIGT!!!!!!!!!!!!!! OCH SEN.. SÅ.. SKREV HAN:
EMMA!!!! <3 <3
PÅ FACEBOOK (PÅ TYP MIN SIDA DÅ) OCH SEN SÅ SKULLE VI JU PÅ FEST HOS ANNA!! OCH DÅ SÅ SÅG VI PÅ 100 Girls (Den är rätt så snuskig, och jag ville inte sitta bredvid KB eftersom jag ville inte att han skulle få några ideer xD) OCH SÅ SATTE KB SIG BREDVID MIG!! OCH HADE ARMEN RUNT OM MIG!! (Märkte att han använde typ en kill-parfym som luktade jätte gott då)

Och så.. Blev det skit  varmt, haha... Och asså min puls fick damp eller något den ba:
BANDUMBADUMBADUMBADUMBADUMBADUMBADUM och så va den under HELA filmen. Så jag fick typ ont i huvudet.. (Inte hjärtat xD) HAHA, så jag åkte hem... Men min pappa var ändå i närheten så  han kom och hämta mig.

Vi skulle precis äta pizza och köra Sanning eller Konsekvens.. Så det var ju tur att jag åkte hem då! Eftersom Anna, Abbe och Fanny ville att jag skulle pussa KB... (Och då hade jag ätit godis och sånt, så min andedräkt var ju.. AHAHAHAHAH)

Det känns typ lite taskigt att jag skriver allt detta om KB.. :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar