lördag 1 september 2012

Skinnjackan på KappAhl!


Idag så vaknade jag klockan nio för att min kompis Camilla smsade mig och ba:
Emma Emma Emma!! Jag ska till Bjuv nu!
Emma?
Emma e du vaken?? :)

Men efter dom smsen så somnade jag, hihi :)
Och så vaknade jag vid elva och åt en bulle. Sen så gick jag ut med min syster och min mamma. Och så köpte vi en skinnjacka på KappAhl till mig, den är superfin! Jag brukar inte gilla KappAhls kläder men denna skinnjackan är bara så underbar!
Klicka på bilden för länk. 299:-
Efter det så fick vi en goodie bag av CAROLI som innehöll:
Reklam x5
Bravo Juice
Hairspray från STYLE MASTERS
Flasköppnare
20% på en valfri vara (nature livets apotek)
Mörkchoklad

Inte så dåligt va? Hehe. Just nu så äter jag lite rester från vår lilla fest igår (Vi köpte 3 kilo godis på hemmakväll..) och jag tror att vi glömde Zingon där uppe.. Oh well!

Hejdå! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar