lördag 1 september 2012

Igår; Filmkväll på vinden at my place.

Nu har jag gått på Slottstadens skola i typ 2-3 veckor. Innan jag gick på Slottis (Den kallas så) så gick jag på Johannes skolan i Malmö, inte så bra skola..



Tur att ingen i min klass känner till min blogg! ..
En kille i min klass är jätte snygg!! Jag vill helst inte skriva namnet.. ^^ Men i Onsdags så gick jag ut med några från min klass och då sa en av dom att "killen som är snygg" gillade mig. :) Hihi..

Men om "killen som är snygg" får reda på att jag gillar honom.. Och om han senare frågar chans så säger jag nog nej..

För att alltså, jag tror inte att det kommer att bli något seriöst i så fall och jag vill ju ha ett seriöst förhållande :)

Nu får jag 60 kr i veckopeng!! (YEAH BUDDY!!) Innan fick jag ju bara 20.. Medans alla andra får typ 1200 kr i månaden xD. Joo, det är fusktigt..

Jag har snabbt blivit vänner med nästan alla i klassen. Men jag hänger mest med Tove, Fanny, Anna och Casandra.

Igår så såg vi på The Hunger Games at my place! Uppe på vinden! xD För att Anna fyller ju år på Söndag, imorgon.

Och när vi kollade på filmen så kunde Casandra inte sluta prata med sig själv. Och jag blev så himla irriterad! Och sen så typ skrek hon i trappen och vinden när vi pausade filmen. (No big deal, jag vet men stackars grannar!) Men det betyder ju såklart inte att jag ogillar henne eller något! Hon är jätte snäll hela tiden, men idag var hon jätte störig! xD

Men gud, nu har jag lyssnat på Gangnam Style typ 7 gånger i rad medans jag har skrivit detta! Hehe, den har ju varit rätt så populär de senaste månaderna. Inte bara i Korea, killarna i min klass lyssnade på den igår!

1 kommentar:

  1. Ja det är jätte fuskigt!!
    Jag får 300 i månadspeng..

    SvaraRadera