onsdag 5 september 2012

MEN VAD SKULLE JAG ANNARS GÖRA?!!

O M G. MEN VAD SKULLE JAG ANNARS GÖRA?!:

KB-hej :)
Emma- Heej :D Vgd? :)
KB- gör mina läxor dd?
Emma-Inget speciellt.. Skulle ut med en kompis men hon kunde inte gå ut längre..
(INTE SANT)
KB- ok
Emma- Har vi matte läxa?? ..
KB- ja om man nt e klar med spår 1 elr 2
Emma- Aha, tack! :)
KB- np, men du
Emma- Aa
KB- svara helt, HELT ärligt nu
Emma- Svara på din fråga innan? Som jag skulle svara på igår.. :P
KB- ja, lovar du??
Emma- Men varför vill du veta? :)
KB- en sak.. det kan va bra o veta lite senare... svara helt ärligt.. GILLAR DU MIG?
Emma- Kanske.. :)
KB- tar det som ett ja :P
Emma- ;P
KB- nämen ärligt gör du?
Emma- Ja :)
KB- ok bra hehe
Emma- Bra? :o :) :)

NÅGRA MINUTER SENARE...

KB- är det abbe sa sant??
Emma- Vad sa Abbe??
(DÅ BLEV JAG SÅ HIMLA TYP ASSÅ BA.. ABBEEEEE!!!!! VAD SA DU TILL KB?!?!??!!!)

NÅN MINUT SENARE..

KB- det du sa till abbe
Emma- Vad sa jag till Abbe?!

NÅN MINUT SENARE..

KB- det med att jag skulle f....
Emma- Kanske :)
KB- du måste svara ärligt
Emma- Men typ..
KB- är det ett ja?
Emma- Ska ut med en kompis nu.. Har rätt så bråttom.. Hejdå!!
(INTE SANT)
KB- hej då

VAD SKULLE JAG ANNARS GÖRA??!?!!! Oh well.. Jag måste typ, lugna ner mig. Dags att titta på lite William Spetz videor (Han är ju på SVT1 just nu :D)

2 kommentarer:

  1. OMG EMMA VRF GJORDE DU SÅ?! VÄRSTA CHANSEN LIKSOM!!!

    SvaraRadera