lördag 7 april 2012

Är det påsk idag?

Hahah, hittade precis ett jätte roligt och torrt skämt! Vad ska man säga när man ser ett troll med två huvuden?
Svar: Hej hej!

Hej hej era troll idag är det påsk! tror jag Och det ska firas med Påskmust! ... Undrar vad det innehåller? NEJ DET GÖR JAG INTE!! ... Ja, detta inlägget är lite annorlunda, som ni kanske har märkt. Det är för att jag inte har fått ett påskägg! DA-DA-DA-DAAN!! Hemskt...

Igår spelade jag lite Sims och min gubbe har just nu 13 barn, han sparade den snyggaste och hon är verkligen bortskämd....


Hon heter Rosalina och hennes egenskaper är: Diva (Denna egenskapen använder man rätt så ofta i Rampljuset), Snobb, Hopplös romantiker och Över känslig... Hon fastnade vid sängen och alltså, hon bara står där? Utan att röra sig. Det har hänt mig innan men.. Jag råkade spara när hon hade fastnat så, det är dags att göra en ny familj.. Igen!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar