måndag 30 april 2012

The Sims 3, Enhörningar

Hej! De senaste dagarna har jag inte skrivit något, men det är för att jag har varit väldigt upptagen med att sova! ... Umm, ja, hehe det är ju viktigt? ..

Jag har också varit ute med Michi och JUSTE!! Jag måste berätta detta för er:
Jag och en kille från min gamla klass satt och väntade på några från den gamla klassen, alltså Michi och några andra. Jag såg flera personer som jag kände och jag vinkade till dom, och dom såg mig men dom ignorerade mig!

Dagen efter så skrev dom på facebook såhär:
''Ville inte störa er gmn!! :* <33''
Som om vi var på en dejt asså... o.o Men jag berättade sen hur det va..

Jag har spelat rätt så mycket Sims! Och jag hittade en enhörning!! Min stora syster hade en innan så jag bara kopierade den, men sen så tog jag en ridtur, gissa vad?!! Jag såg ett konstigt ljus från ingenstans (typ som ett norrsken, men man kan nog bara se det om man har en djurälskar egenskap man kan se den även om man inte älskar djur!) Och det var en enhörning där!!



 Detta är Udda Häst, haha den heter så!
Här blev jag nobbad..

Jag blev vän med den och bad den att vara med i vår familj men den ville inte, och det kom upp en händelse bubbla: ''Först måste du bevisa för mig att du är alla varelsers vän.'' och då måste man vara BFA till en katt, en hund och en häst! :)

The Sims 3 bebis tips (random att jag skriver det här?)

Om du vill ha tvillingar och inte har råd med fruktbarhets-livslånga-önskan, så kan du lyssna mycket på barnmusik och titta mycket på barnkanalen när din sim (gubbe) är gravid.

Om du vill ha en kille, ät mycket äpplen!

Om du vill ha en tjej, ät mycket vattenmeloner.


Enhörningarna har speciella krafter, de han tända eld på nästan allt och förhäxa personer och ja, mycket mer!
Tack till Bea som rättade mitt inlägg, haha :)

2 kommentarer:

  1. Man måste inte vara djurälskare,man ser norrskenet ändå ^^
    Och du måste vara BFA med minst en katt,hund och häst för att den ska vilja flytta in hos dig :3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ärligt?? :D Waaii tack! Jag visste inte.. Hehe och jag skriver om det -.- Haha

      Radera