onsdag 25 april 2012

Lyssnar mer på K-pop.. Sa jag det innan??

Hej! Jag börjar lyssna mer och mer på K-pop... Speciellt Orange Caramels musik! Och detta är Michis fel!! Mina favorit k-pop låtar är: YaYaYa av T-ara, Magic Girl av Orange Caramel, Sorry Sorry av Super Junior!

De är rätt så gamla ;P, men bra! Och T-aras låt Roly-Poly fastnar i huvudet!! Michis favorit grupp är SHINee om jag har förstått det rätt, men MWHAHAHAH, min är T-ara! Jag kan inte deras namn som Michi, men jag gillar deras låtar :) !

Jag förstår inte vad de sjunger om.. Men det låter bra! Vissa av deras låtar är dock på japanska, som deras låt Lies (Men jag kanske bara hörde fel version), så jag förstår några ord och då känner jag mig helt awesome, typ så: WOW! Dom sa lyssna precis!!

Jag lyssnade på k-pop redan när jag gick i trean men sen så, typ tröttnade (Minns inte varför jag slutade?) jag på de låtarna som jag hade hört. Och de låtarna var då: Gee av SNSD (hörde fler låtar av dom men jag kan inte namnen på dom xD), Sorry Sorry av Super Junior som jag nämnde innan, Tell me av Wonder Girls.

ÅH NEJ! Jag höll på att glömma Because I'm Stupid av.. SS10D... Hehe.. Jag kan inte namnet på deras grupp....

Nu går jag över till The Sims! Ja, jag glömde helt bort en annan familj som jag gjorde innan The Dremeûts!


Japp, den familjen :) (Jag har visat några bilder tidigare)
PS! Ni får söka på Youtube om ni inte har hört låtarna som jag pratade skrev om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar