onsdag 11 april 2012

Salut! (Hej på franska)

Idag regnade det, ja och igår också ju :P Men jag och min kompis gick ut på stan och helt plötsligt (Ja, molnen va ju lite gråa) så började det ösregna! Vi var ute på en håltimme, så vi hade inte paraply med oss. Det regnade jätte mycket så vi gick in på LIND3X och när vi var inne så märkte vi att det var underkläder i den avdelningen som vi var i, och killarna var någonstans i närheten.

Så vi sprang snabbt ut, och blev jätte blöta (hur ska jag säga det?) och så var det en person som hade paraply och så sprang min kompis till den personen och sjöng: ''Can we stan under your umbrella, ella, ella, ella?'' (Rihannas låt, typ) Det var första och sista gången jag gick ut med henne... Haha :) En kille i min klass ville att jag skulle börja spela League of Legends, så jag laddade ner den för en timme sen. Jag var inte speciellt duktig på det....

Förresten! Om ni vill adda mig på Black Ops (Tyvärr har jag den på datorn) så heter jag: Blu3berri3! Nu ska jag spela Sims, ses! (Lyssnar på T-ara - YaYaYa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar