måndag 9 april 2012

Börjat kolla på en gammal anime!

Hej, just nu sitter jag och.. Ja? Jag bloggar :P. Nej men, idag, igår och dagen före igår... Så skulle jag ut med en av mina klasskamrater. Hon bor rätt så långt ifrån mig. Vi bestämde oss att träffas, men dagen före igår (vet inte hur man stavar dagen före igår.. xD) så sa hon:

''Ja, men jag ringde dom andra men ingen svarade så de är inte lönt att gå ut nu?''
Dagen efter
''Men, jag pallar inte''
Dagen efter
''Kan inte, ska ut och köpa en byrå på IKEA''

Och det var hennes idé att gå ut.. Och jag sa till mina kompisar att jag inte kunde gå ut för att jag skulle ut med min klasskompis, så mitt påsklov har inte varit så kul. Jag har till exempel, börjat kolla på Marmalade Boy och sett några skräck filmer som jag aldrig vill se igen och ja..

Fast jag var faktiskt ute med Mitchi en gång ju! :) Ja, och så har jag ju spelat lite Sims och Black Ops.

Jag rekommenderar Marmalade Boy men, den är lite tjatig med att hon inte kan bestämma sig och så.. Och jag har inte sett hela, så jag vet inte riktigt. Den har ungefär 70 episodes. Bild:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar