söndag 22 april 2012

The Sims 3, Anden

Hej! För jätte länge sedan köpte jag en dammig gammal lampa, man kan köpa den med livslånga belöningar, alltså skattkistan! Den kostar 30 000 livslånga belöningar saker. När du har köpt den hittar du den i din väska. Klicka på den och sedan ja, typ tvätta den, har tyvärr ingen bild på det

Jag ska visa hur man befriar anden!

Steg 1: Klicka på använd en önskning och sedan befria anden.

Steg 2: Lägg lampan i kylskåpet och vänta (Detta är Mariposa, fast hon är gravid).


Steg 3: Lägg den i ugnen och vänta..



Steg 4: Gå till kyrkogården och utforska katakomberna, du kan inte vara gravid och göra det.


Steg 5: Kalla på anden.


När du har gjort allt det kommer anden att vara med i ditt hushåll. Anden kan: Rengöra simmar, göra huset fläckfritt och skinande, framkalla alla sorters maträtter (inklusive glass, muffins och så vidare) och förvisa en sim (gubbe).


Detta är anden Lars.

Nu ska jag ÄNTLIGEN göra en ny familj! :D.. Fast jag har redan gjort en av dom.. Haha!


Detta är Rosella Cola, haha jag kom inte på ett bättre namn..

Hejdå! :)

1 kommentar: