fredag 13 april 2012

Bakat! :D

Hej! jag kom hem typ, tio i två idag och började baka! Jag gjorde en prinsess tårta med marsipan grodor! Tyvärr har jag ingen bild på dom åt upp tårtan helt själv... Men jag kunde bara inte äta upp grodorna! Jag blev jätte nöjd med dom! :P Så här är en bild på mina sexiga grodor!!:


Måste baka en till tårta nu.. Haha, jag bakade för att min pappa fyller år idag men jag kunde inte motstå tårtan! Så, vi ses snart! PS! Har slutat spela Black Ops för att:

Jag var i en sån online grupp och jag ÄGDE UT ALLA och så dödade jag en sån kille och han skrev:
!Kick blu3berri3 (Mitt namn då)
 Och asså!!!? (Om någon skriver det i chatten blir man bannad från den gruppen) Utan någon speciell anledning.. Bara för att jag ägde MWAHAHAH 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar