onsdag 18 april 2012

Mercredi! (Onsdag på Franska.. Tror jag)

Hej! Jag kom hem för ungefär en timme sen, under den här timmen har jag pluggat!! För första gången, typ.. Eller inte.... Ja, jag pluggade till min franska läxa... Vi håller på med veckodagarna och sporter! På franskan då. (Går i 6:an, så jag är ganska typ, ny med språket).

Jag har några nya bilder från The Sims 3 nu!:

 Rosalina har dött.... Men man kan ladda ner henne på The Sims 3 hemsidan, men kommentera om ni vill ha den så länkar jag!
 Och jag har börjat med en som heter Michelle nu (Det ska föreställa henne) och hennes artistnamn är Michi! Hennes vanliga kläder ser inte ut såhär... Detta är hennes pyamas!
 Jag fick typ ett uppdrag att göra en spökbebis, så jag tog en utmaning (Tror att det kallas så) som heter: Milda Andar.
Det här är bara en helt random person som min sim har gjort ett barn med...

Juste! Jag ska ändra stilen på texten nu, Ses!! Och spela Sims....

1 kommentar: