fredag 27 april 2012

Gratis Haribo godis!?

Hej! Idag klädde någon (Haribo) Haribo godis på alla cyklarna utanför min skola!!! Ja, och ALLA i min klass bara sprang ut och liksom: WAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!! Alla sprang ut och plockade godis, vi missade en kvart av vår mentorstid men:

Våra mentorer är feta!(Den ena läraren är en Engelska lärare och den läraren sitter och äter på lektionerna, som om vi inte ser henne när hon gömmer sig bakom datorn) Så dom sa att det var okej, och att de inte skulle säga till rektorn om dom fick (Alltså på ett roligt sätt). Så vi gav dom!

Jag hade ungefär 20 påsar! Men jag gav ut flera stycken till de som tiggade i skolan! Vi var dock lite taskiga... Godiset var till alla egentligen, haha. Så nu har jag 5 st! ... Åt några innan också


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar