tisdag 17 april 2012

Dricker Hallon Saft.. hallon saft.. hallon saft... (Smurfarnas låt)

Hej! Jag har inte skrivit på några dagar eftersom, jag är rätt så ''upptagen'' med The Sims. Det som har hänt är att min gubbe (sim) har haft 31 olika tjejer och har 17 barn :), ja, och det är nästan allt jag har gjort... Men jag har börjat lyssna mer och mer på K-pop (Koreansk Pop).

Eftersom efter ett tag så tröttnar man på alla låtarna som gå om, och om, och om.... (Det kommer ju nya låtar rätt så ofta men om man sitter i bilen så man ba: ... Hörde jag inte den för typ, 5 minuter sen? JUSTEE HAHA, igår så lyssnade jag lite på radion, precis n'r jag skulle stänga av den så spelades: Please Don't Stop the Music, av Rihanna Haha <3)

Men min favorit artist är fortfarande Kelly Clarkson... Och jag vet fortfarande inte hur det stavas.. Hehe, men nu ''måste jag sticka'' jag ska ju spela Sims!!

Hejdå! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar