lördag 19 maj 2012

Bakade!

Hej igen... Jag bakade och ja, det blev inte som jag hade tänkt..
FÖR ATT DET BLEV JÄTTE BRA!! :D typ

Jag gick efter ett recept men det blev inte alls som det stod. Jag skulle göra skurna chokladkakor och det blev cookies :)


Istället för margarin tog jag lite smör och jag vet inte riktigt hur mycket jag tog.. Och så blev några brända eftersom, dom var inte färdiga och så höjde jag värmen lite... Det ska jag aldrig göra om! Juste.. Det där gula som är på toppen av kakorna är.. Jag minns inte HAHA.

De blev jätte goda :P men jag kan nog aldrig göra om dom igen eftersom jag gick ju inte efter receptet. Och då är det ju inte samma recept :)

Medans kakorna var i ugnen satt jag i mitt rum och höll på med mina pärlor, det gick jätte snabbt!


Och så kom solen fram.. Och sen försvann den igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar