torsdag 24 maj 2012

Eurovision med Loreen!

Hej! Idag klockan ni ska det vara Eurovision Song Contest! Ja, och Loreen är med :)

Dagen före igår (vet inte hur man stavar förkortningen så jag skriver så) så var det ju typ? Semifinal nr 1, de Ryska tanterna var ju BÄST! Ja och hon som sjöng La La Love. Men det känns som om jag har hört La La Love flera gånger innan.. (Kanske har gått på radion :P)





Juste! Jedwards låt var bra!! .. Men det kanske beror på att jag tycker att dom är jätte söta.. :) Jag gillar deras låt som heter Bad Behavior!



Visste ni att Jedward var i Malmö förra året? :D :D :D



Let's move on, idag så höll jag på att spela spel på Leonas Iphone och medan hon gick på toaletten så passade jag på att ändra min kontakt bild och namn. Kontakt namnet blev Justin Bieber HAHA! Så jag ringde henne efter skolan när vi skulle hem..

Hon började nästan få tårar och typ liksom: OMG OMG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar