söndag 13 maj 2012

Va ute med Felle och Leia

Hej! Idag så tänkte jag bara vara hemma och chillaxa (Chillax betyder Chill och Relax) lite. Men sen så frågade Leia om jag ville gå ut, vi ringde Felle och Michi, Felle kunde men Michi hade Loppis.

Först så hängde vi lite på en skola och gungade. Sen så gick vi omkring i Åhlens.. Här får ni se några bilder på vår resa i Åhlens:

Jag blev jätte ful på bilderna så jag fixade dom lite på Paint!
 AHAHHAHAHhHh
Det är Leia och jag xD, ni kanske känner igen tröjan!

Sen gick vi till flera olika parker och så fick vi träffa Leias hund!! <333
På vägen till en av parkerna så såg jag två gula bilar.. :
Jag: - GUL BIL, GUL BIL!! (Så fail att jag gjorde orange färg på den texten :P)
Felle: - Gul bil stopp, gul bil stopp!!
Leia: - Gummi snopp.. ??

HAhahAH det var jätte kul och vi kanske ska ut nästa vecka också, men med Mici också :)!

Liten extra sak: Hej Bao jag vet att du läser! ;D :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar