tisdag 29 maj 2012

The Sims 3 Pets, katten räddade sin matte!

Hej!! Jag spelade nyss lite Sims och Mirjam, min sim kom precis hem från sin honeymoon i Kina. När de kom hem bestämde jag mig att hennes man skulle dö. Han har problem med att simma så jag använde den egenskapen MOHAHA. (Detta skrev jag faktiskt igår men jag hann inte skriva allt eftersom jag skulle sova tidigare, det står mer om det där nere).



Men!! Katten började snacka med Döden eller något och så blev han återupplivad! Jag visste inte riktigt om jag skulle vara glad? :D

 
Lite bilder från The Honeymoon! Båda var otrogna men Mirjam hann stoppa en kärlek.
 Mirjam försörjer sig med att vara en fotograf och äventyrare. Det här är en av äventyr bla bla bla sakerna, och den var JÄTTE jobbig!
 Man kan meditera när man har nått niva 5 på kampsport saken :)
 Hennes fågel som katten åt upp..

Ja, egentligen hände detta igår.. Det var så att jag var tvungen att sova tidigare för att jag skulle upp klockan 6 dagen efter. Så, idag åkte hela klassen till Lund för att besöka Lunds Universitet. Där tittade vi på några shower.

Den första showen var jätte cool! Det var en massa laser och ja, experiment! Och så visade dom typ JÄTTE coola olika saken som man kunde göra med laser. Typ effekter och sånt! Så vi fick typ se några film/serie bitar i laser t.ex när Peter från The Family Guys sjöng:
- Don't you know about the bird?

Det var värt att vakna tidigt :) Och så fick vi sluta tidigare :D :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar