onsdag 9 maj 2012

Piano konsert...

Hej! Egentligen ska jag vara på en piano konsert som jag ska vara med i, men jag gömde mig i min garderob så min mamma inte skulle hitta mig.. Hehe....... Så synd om tjejen som jag skulle spela med :S SORRYYY

Min berättelse ska låta såhär:

-Ja, jag gick till biblioteket där det var förra året men.. Ingen va där? Och asså jag visste inte vilken tid heller så jag gick typ när Louise gick, alltså efter.. (Louise=Min Stora syster) Och så dog min mobil eftersom jag pratade med Michi på vägen.. Jag väntade lite och sen gick jag hem när det regnade (Det regnar här! :() Och sen så märkte jag att ingen var hemma och ni hade säkert redan gått till konserten.

Så det hade blivit jätte skämmigt om jag bara kommer in helt sent!!

Mwahahahaa (Bilden är på en liten.. Sak från Shugo Chara)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar