söndag 13 maj 2012

Min KONSTiga dröm..

Hej! Jag vaknade precis från en konstig dröm.. Jag drömde om att tiden hade stoppats i år 2012, så jag och Romeo (??) vi klättrade upp till ett annat år som inte hade stoppats.

Och där träffade vi Julia och hon och Romeo bråkade medans jag gick in i en grotta med Harry Potter (JUSTE! Sa jag att jag känner en kille som verkligen heter Harry Potter? Haha) Harry dog eftersom en massa fladdermöss jagade honom. Och då fortsatte jag gå.

Jag kom fram till en dörr och där stod en ful gammal kille och sa:
- Gå in där, jag kan hålla i din mobil så länge.
Jag gick in i en slemmig dörr och sen en dörr som var ett spöke. När jag kom fram såg jag en stor skål med Jelly Beans.

Jag stoppade in huvudet i skålen och åt upp dom. När jag åt dom så kom jag ihåg en massa barndoms minnen (Som jag inte hade varit med om) När jag tog upp mitt huvud så såg jag barn som plockade Jelly Beans, och så såg jag Michi och hon bakade kakor med kaksmulor.

Efter det så gick vi till någons sommarstuga och där spelade vi golf. Efter det så gick jag och Michi längs stranden och så ramlade jag i vattnet. Min mobil och kaffet blev jätte blöta! (Jag höll i det hela tiden)

Gissa vilka filmer jag såg innan jag gick och la mig..     Svar: Harry Potter och Click...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar