måndag 21 maj 2012

Utflykt imorgon!

Hej! Imorgon ska alla i klass 6-9 ha utflykt eller något.. Och det kommer att vara jätte varmt! Lite varmare än idag!! (Typ 25 grader) Jag ska ta med mig en festis (kaktus smak) och ett grönt äpple! :D

Vi delas upp i grupper när vi kommer fram tror jag, men vi har redan fått veta lite :P.

Jag ska vara i samma grupp som spanska läraren Liliana som inte kan så bra svenska.. Men jag tycker ännu mer synd om dom som har Lotta (musikläraren).

Hon är hemsk -.-
Tvingar oss att sjunga eftersom hon suger på att sjunga... Och hon är onödigt sträng, alla hatar henne..

Imorgon tänkte jag att jag skulle ha shorts och leggings under, eftersom vi har ett pervo i vår klass. Och typ, nått linne och en kofta, vanliga kläder?? :)

Jag har kommit in i Sims världen nu igen! Just nu håller jag på med en tjej som heter Mirjam!

Mirjam hade två enhörningar (unicorns <33) men dom lämnade henne för att dom märkte att hon var mer intresserad i sin lesbiska flickvän.. Mirjam blev förkrossad och ändrade sin stil helt och hållet..

Just nu är hon en äventyrlig äventyrare som lägger märke till alla tjejer som hon ser på sina resor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar