söndag 27 maj 2012

Mirjam Octobre (Min snygga sim på Sims)

Hej! Igår vann Loreen ESC, som ni säkert redan visste! :)
Medan jag kollade på ESC så råkade jag spilla Cola på kameran när jag skulle fota Loreen i TVn :S Jag vet inte riktigt hur jag lyckades med det..

Men det fixade sig :) Fast den laggar lite då och då...

Jag tog jätte många bilder igår på trädgården vid min sommarstuga! Så dom ska ni få se! imorgon.. Jag kan inte hitta sladden HAHA :) :) :)

 Min katt Pom :)
 Detta är Mirjam Octobre.. HAHA när jag kom på hennes namn så höll jag på med franskan. Octobre = Oktober.
 Ett skumt monster i Al Simhara (The Sims 3 Destination Världen, Egypten)
 Där är Mirjam igen bredvid huset som jag själv har byggt :3 Nu bor hon i ett hus vid stranden!
 Min katt Belle :D
 Vad tycks om hennes klänning?? :)
Innan brukade Mirjam älska hästar och speciellt sin enhörning, men sen så lämnade enhörningen henne och så gjorde hon en plastikoperation..
Ja, och här gifter hon sig! ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar