torsdag 31 maj 2012

Vad Jag Gör På The Sims

Hej! Idag, efter skolan så gick Mirjam, Leona, Tilda och jag hem till Tildas place. Vi sjöng lite "karaoke" och fluffade håret.. Normalt folk kallar det för våffla om jag har förstått det rätt ;o

När jag kom hem, alltså nyss.. Så hann jag spela lite Sims! Jag bestämde mig att Mirjam Octobres bästa vän skulle se lite bättre ut.. :)
Before:
 After:

Jag fixade inte hennes kläder och hon blev typ precis lebb, så hon har på sig sin pyjamas. Efter jag hade fixat henne fick jag en massa idéer om att fixa alla :) Men jag fixade bara 2 :P

Jag tror att jag glömde visa mitt fina hus vid stranden? :)
 Här är hon gravid.. Det var faktiskt inte med meningen :S
Det gamla bröllopet.. JUSTE, jag dödade honom igen
Bröllopet med Butlern.. (Hon lät honom göra en plastik operation)
 Hennes dotter är emot det..
Mötet med hennes döda pappa....
Dom bråkar varje gång dom träffas :) För att det står att dom fortfarande är förlovade, men hon är gift och han kom precis på det HAHA! ...
Ciras (Hon heter det) dröm är att bli en sångare..

När Cira föddes så var hon såklart liten men jag gillar inte dom när dom är små.. Så jag  fuskade så att hon skulle bli äldre :) Men det skulle kanske varit kul eftersom hennes man hatar barn!

PS! Jag adopterade bort katterna.. Dom blev för många när dom fick barn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar