torsdag 10 maj 2012

Rama och Sita! (Indisk version av Romeo och Julia)

Hej! Idag spelade vi upp en pjäs som vi började träna på för länge länge sen! (Länk på det jag skrev innan, KLICKA) Och vi spelade äntligen upp den för en stor publik idag! Det gjorde vi igår också, men det kallade vår lärare för ''genrep'' :)

Jag skulle börja med att säga ''Kan vi inte gå in?'' men jag glömde bort det så typ, jag sa det jätte sent!! Men det blev faktiskt rätt så bra!
Förutom när jag och Rayan (En tjej i min klass) skulle "baka" för att då kastade Rayan mjöl på mig så jag typ, glömde mina repliker så jag sa hennes. Men det ordnade sig. 

Och JUSTE på gen repet (Vi hade publik då) så skulle jag och Rayan gå in i ett... Vad ska man kalla det?
Ko stall och då skulle DJn sätta på MUUUU~ ljud, men han glömde bort det så när vi gick ut ur ko stallet så kom ljudet, MUUU~ Alla skrattade, så det var nog inte helt fel! :D
Och under hela pjäsen så när man hörde publiken skratta visste man att dom hade gjort fel, haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar