måndag 14 maj 2012

En ''het'' pjäs :P

Hej! Idag så bowlade vi med klassen och spelade upp vår pjäs! Ja, och vi såg på en pjäs också som hette ''Did you really?''. Jag gjorde tre såna.. /-saker och en strike! Och jag vann :D.

Ja och pjäsen..... Det gick inte så bra.. :S Kelly (en tjej i min klass) skulle tända några rökelser men hon råkade typ jag vet inte, tända nåt papper och sen spred det sig!! Alltså MITT I PJÄSEN!! Kaos!!

Och sen så gick brandalarmet och så kom brandkåren men då hade redan en kille i publiken hjälpt till! Och sen såå... Ja jag kommer inte på mer, blev ni lite lurade?? :D :D :D

Men om det hade hänt så vet jag inte riktigt om jag skulle ha varit glad typ så:
- JIPPI! Skolan brinner!! YEEEESSS!!
Utan mer oh shit, oh shit, oh shit och sprungit därifrån!

Det gick rätt så bra på pjäsen! (Vi tjänade ihop 450 kr ftw!) Och så var vi tjejer tvugna att ta en spruta mot livmoder cancer saken. Men det gjorde inte jätte ont, jag tänkte på fisande flodhästar som Zac sa åt mig att göra i femman! Det funkade inte så bra men det var inte dåligt i alla fall!

Godnatt! (23:00)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar