fredag 9 mars 2012

Cupcakes

GRATTIS MITCHII! <3 <3 <3 Jag vet att du läser ;)... Förresten:

Hej! Idag fyller Mitchi år och detta måste firas med mycket godis, till mig! Hehe, nä men jag måste vänta tills min pappa kommer hem så han kan köra mig! (Mitchi bor jätte långt ifrån mig)

OBS OBS OBS OBS LÄS INTE MITCHI!!!
sluta läsa då..
Tänker baka muffins! Muff Muff är tuffeli tufft.. Det bara kom in i mitt huvud så, haha... Bara typ vanliga muffins:

Jag behöver:

Ett recept... :( Tappade bort receptet och om jag bara improviserar blir grannarna jätte sura efter explosionen x)
Jag kunde dock receptet utantill innan min jag vill inte ta några risker! :/
Hmm.. Ska jag improvisera ändå? Jag fick en jätte bra idé, som säkert du redan visste om -.- hah :) Typ istället för vatten kan man ha saft eller juice kanske?

En timme senare:
(Hur jag trodde att de skulle se ut)

Men så blev dom inte. Jag gjorde inte ens några cupcakes :3



Hej då! :D (Ska köpa muffins istället!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar