tisdag 27 mars 2012

Hej allihopa! Jag har börjat göra en manga, fast bara typ, skiss då! Jag har inte börjat teckna den för att.. När man gör en manga så tröttnar man om man tecknar först. Min manga handlar om: Hemligt. Bara Mitchi vet! Ni kanske kommer höra talas om den om kanske om några år när jag är arton eller något! Huvudpersonen heter Michiko, men jag vet inte riktigt om jag gillar det namnet så mycket... Så, kommentera gärna några japanska namn som ni gillar och så kan vi rösta senare kanske... Men asså jag vet inte, jag tänkte på Mitchi, men njäe.

På SO:n håller vi på med att göra ett eget parti.. Jag och min klass kompis håller på med ett parti som heter Emleon-partiet.. Fråga mig inte varför vi döpte partiet till det.. För att jag vet inte så noga men vi tyckte liksom bara att det lät bra! Grupp ledare: La Katy et Leona.

Nu när jag tänker på det så är Leonas namn med i partinamnet... ÅH NEJ!


 Söta kakor, Cupcakes! <3
Hinamori Amu från Shugo Chara!

1 kommentar:

  1. Kintarou som pojkvänsnamn 8D!
    Mimirou (Smeknamn: Mimi, Mirou) som huvudpersonen!!

    SvaraRadera