tisdag 6 mars 2012

Tisdag :(

Hej! Just nu sitter jag och (bloggar) Nördar läser Kaichou wa Maid-sama mangan :), asså jag kan inte vänta på season 2! Jag har hört att den kommer ut nu i Mars men också att den kanske kommer ut 2013 eller 2014? Någon som vet :), kommentera gärna om det om ni vet, det vore skit bajs najs!!

... (Byter ämne) Är det bara jag som undrar varför 1,2,3,4,7,9 är riktade mot samma håll och 5,6 är typ riktade åt det andra hållet? (Skit samma i 8.. 8D


Jaha, här sitter jag och tänker byta ämne igen... Ett ämne som jag har glömt nu pga av ett sms -.-' Aja, i alla fall.. Jag vet vad du håller på med... DU LÄSER MIN BLOGG!! I can read your mind not.. AAhHH :D FINALLY! After all these years I finally found it.. Kelly Clarkson - If I Can't Have You. Gud! Att jag inte kom på namnet på låten tidigare, hon sjunger you: If I can't have you, I don't want anyone (x2).. Think of all the love that you will lose, (lose) IF I CAN'T HAVE YOU! Hohoho~, nu har jag äntligen hittat en av de bra låtarna på radion (Den här låten var nog inte på radio dock)! Asså, jag HATAR när man hör en jätte bra låt på radio men så säger de inte namnet på låten :( joo, det kanske de gör men då hänger jag inte med :/ ja och så fastnar den i huvudet också :( 


Här halvligger sitter jag en timme senare utan att publicerat inlägget... Men kan ändå inte publicera! Ingen internet     :( försöker fixa grannens men den har lösenord.. Men jag har kommit på det! Det är faktiskt väldigt enkelt!


Om namnet är: IFKGOTEBORG, måste lösenordet vara: *N****N* !


Ni kanske undrar varför jag halvligger sitter här utan internet! Eller inte... Hhah (Sitter o skrattar för mig själv -.-) Nä, men det är för att jag ville sitta i mitt rum o titta på en fim. Och det gick inte, såklart :(

Sayonara! //Katy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar